Oderbekräftelse: När du beställt skickas en bekräftelse till din e-postadress. I bekräftelsen finner du alla uppgifter om produkterna, priser, fakturerings- och leveransadress. Är något fel i beställningen bör du omedelbart kontakta oss via e-post till lakritshandel@hotmail.com eller ring +4686431800. Får du ingen beställningskräftelse så har beställningen inte kommit in till oss – kolla din skräppost eller ta kontakt med oss så hjälper vi dig.
Fraktkostnad: Vi erbjuder fri frakt på alla ordrar över 499kr. För beställningar under 2kg tillkommer en frakktkostnad på 49 kr. Vi har ingen minigräns för att handla. Beräknad leveranstid: 1-3 dagar.
Fakturaavgift: Ingen (0kr) fakturaavgift tas ut i kassan.
Våra fraktsätt: Vi sammarbetar med PostNord vilket är tryggt och snabbt inom Sverige. Paketet levereras till ditt närmaste utlämningsställe, och du hämtar ut det på en tid som passar dig, efter att du blivit aviserad via postnords paketapplikation, sms, e-post eller brev.
Ej uthämtat försändelse: Om leveransen inte blir uthämtad kan vi skicka på nytt om en ny frakt erläggs. Ej uthämtat paket räknas inte som hävning av köp.
Länder: Lakritshandel levererar till alla länder. Vid utlandsbeställningar: bestäm vad du vill ha och maila oss på lakritshandel@hotmail.com .
Förseningar: Vi gör vårt bästa för att leverera i tid. Tyvärr uppstår ibland förseningar. Vi garanterar därför inte leverans till en viss dag och reserverar oss alltid för förseningar.
Information om skadat god(i)s: Är paketets yttre skadat när du hämtar ut det? Maila oss på lakritshandel@hotmail.com Anmäl det direkt på plats, alternativ meddela Postnord för att göra skadeanmälan.
Är paketet helt på utsidan, men trasigt på insidan? Då kan du maila oss direkt! lakritshandel@hotmail.com Ange beställningsnummer.
Öppetköp och ångerrätt: I Sverige har vi ingen ångerrätt på livsmedel, som är ett undtag i lagen. Vid eventuell tvist följer vi alltid Allmänna Reklamationsnämnden.
Information om reklamation: Meddela oss via mail varför du inte godtar varan samt ange på vilket sätt du anser att varan är felaktig på lakritshandel@hotmail.com . (Har du möjlighet att maila bild så är det bra). Ange beställningsnummer och gärna telefonnummer till så kontaktar vi dig så snart som möjligt för att kunna hjälpa dig på bästa sätt! Vid eventuell tvist följer vi alltid Allmänna Reklamationsnämnden (arn.se).